Wednesday, September 19, 2012

Mahasiswa berfikiran luas: sumber ilmu tunjang kestabilan politik

Assalam semua, hari ini setelah sekian lama tak menulis, ok tulis balik lah.. -tak istiqamah betul. betul! dah lama sangat tak menulis di blogger ni. hatiseorangadikabang pun dah berhabuk dah kalu di alam realiti la. di alam maya berhabuk jugak tapi pihak-pihak blogger je yang nampak.heheh.

Seperti biasa...

 Training berjalan seperti biasa, sebagai pelajar-pendidikan-atlit, sukan rowing training tu penting lah. yang ni tak boleh tak istiqamah. macamane pun mesti on-time dan mematuhi jadual yang dijalankan setiap masa. pertandingan adalah pada 16-17/10/2012 lepas tu 21-26/10/2012 back-to-back. ade satu lagi Head of Putrajaya 5.5 kilometer. xlupa satu big even iaitu SukIPT (Sukan IPT). Taraf SukIPT ni seperti sukma sebab itu kalu dapat je menang acara sukipt nih dapat la tawaran biasiswa sukan level 4 katanye sekitar rm5500 se semester. biasiswa KPM ijazah pertama baru rm5200. disamping training belajar perlu diselaras. Apa kmaksud diselaras? kena lah sentiasa mengikuti perkembangan pensyarah yang masuk di setiap kelas. Sem ini ada 7 subjek yang perlu digredkan dengan A' (taknak macam sem lepas 'drop' jadi 3.39 gpa jer orang lain masa tu tanya jer dapat 3.96 sorang, 3.89 sorang 3.73 dgn 3.67.. Mereka boleh jadi yang menulis ni pun bolehdan yang membaca ni pun (kalau ade la) mesti boleh jugak. Macam mana cara? carilah cara yang anda selesa dan tanyalah pada abang dan kakak anda.

7 subjek sem 5 2011/2012...

7 subjek itu adalah >>mengikut paling kuasai>>kurang kuasai 1)Kaedah Penyelidikan dalam Pendidikan, Kecederaan dalam sukan, Pengaturcaraan II CD-ROM, teknologi grafik animasi dan video digital (TeGAVid), perniagaan dalam sukan, biomekanik, pengukuran dan penilaian dalam sukan. subjek yang paling wajib score dua nih biomekanik dengan (TeGAVid). sem lepas-lepasnya fisiology mampu menjana A' jadi sem ini mesti ulangi pencapaian yang sama malah lebih lagi sehingga mampu mencapai gpa 4.00 Aminn. baru la cgpa yang sekarang ni 3.49 dapat Up lagi dan lagi dan kekal 3.75 sehingga mampu grad dengan anugerah kelas pertama (Diraja). Aminn..

bosan jugak tulis-tulis tapi takde gambar, sebab tu kalu pergi kat blog ada banyak "gambar" kenapa ada quatation note (")<? haha, gambar-gambar yang kurang senonoh banyak la, setiap blog nak papar gambar yang mcam tu siap dengan tajuk artikel pehhhh! buat orang lelaki (dewasa) nak klik je, sebagai contoh baru-baru ini terklik la jugak gambar-gambar seks yang dilakukan oleh golongan bawah umur. yang tidak berdosa dan kurang mampu berfikir tetapi sudah terjerumus ke lembah nafsu yang kotor.

lim dah balik, so nak rehat laa, will be continue...hehee

No comments:

Post a Comment