Monday, July 18, 2011

::::cuti semester tiba lagi:::





Salam~ ha kali ni tulisan aku masih lagi berbentuk tulisan nukilan dan tidak berunsur ilmiah.. hehe rilek lah dulu skang tgah cuti sem nih.. ape plan korang yg tgah cuti sem ni?? kerje?? duduk rumah?? join program ataupun ade lawatan ke luar negara bersama universiti masing2?? y pasti mesti dah ade sesuatu di benak fikiran ape nak buat kan? bagosss!! aku lepas-lepas cuti ade sukma since aku rowers Wilayah Persekutuan untuk acara men lightweight double scull  dgn bot eight-dua-dua blum ade rezeki sebulan ak training hard, xmng.. lpas tu u suh ak training untuk games MASUM satu games universiti Malaysia- aku xmain..( agak syal) ak jadi boatholders.. takpe~ aku dah bnyak tgok bot buat starting.. ak blajar laa walaupun xmen. hehe.. lpas tu aku balik rumah xtau nak buat ap. duk rumah sminggu lpas tu kne saspek demam denggi pulekk~ 3hari 2mlm aku kat Hospital Kota Tinggi wad lelaki Melur.. dah puas masuk air dgn ambil darah spnjang kat wad aku pun balik.. duduk rumah aku kene mengemas rumah since dah nak masuk ramadan pastuh rutin harian cume ambil adik balik skul n tdooo(nie paling syok) tp ak realise kat rumah ak sgt2 xproduktif dan membentuk sikap malas since aku tdo jer.. keje paling lama 1jam.. peh! jadi ape beb.. aku plan nak keje start esok.. tu pun 3 hari lepas tu flyyyyy~ ke KL duk sane untuk cat rumah abg aku hahahaha~ jadi la.. keje gak tuh kalu xdpt upah dpt hadiah pon okey jerkk~ aku dah penat membebel.. ape aktiviti cuti semester korang?? best?? seronok?? kne attend short course?? shopping sakan?? leh pg dating 24jam?? fb 24jam?? keje? haha bagus-bagus korang memang hebat... so lepas nih dah ramadhan dah kene plan aktiviti y lbih keagamaan-malam jgn lupe terawih.. ok-ok.. ape2 pun ingat cuti sem ni kiter kene berehat setelah melalui proses pembelajaran. tp untuk lebih bersaing mula lah bangun awal pagi rancang la aktiviti mengikut jadual harian y seronok dan produktif -buat duit la maksud aku... hehee adios~ muhdfarisnasirbebel

No comments:

Post a Comment